Педагогічний портрет

інтервю

20.06.2015 23:19

-24 2015_osvita_ukr inet 13.pdf (129041)

-24 2015_osvita_ukr inet.pdf (4201141)

Нагородження учасників конкурсу Учитель року

02.04.2015 12:42

УРОЧИСТЕ ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ХХ ОБЛАСНОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2015»

31.03.15

Всеукраїнський конкурс «Учитель року» – загальнодержавний захід, спрямований на виявлення та підтримку творчої праці педагогічних працівників, підвищення їхньої педагогічної майстерності.

Практика проведення такого конкурсу в нашій області засвідчила зацікавленість освітян у такій формі підвищення професійного рівня.
Цьогорічний обласний тур «Учителя року» проходив у номінаціях: «Українська мова і література», «Хімія», «Правознавство», «Образотворче мистецтво».

У ньому взяли участь 59 переможців із 14 районів і 4 міст області. Забезпечили представництво педагогів у всіх номінаціях відділи освіти Галицької (В. Матіїв, О. Совин), Городенківської (В. Вишенський, Н.Паньків), Долинської (В. Сподар, Т. Гошовська), Коломийської (І.Мартинюк, Г. Микитюк), Косівської (В. Козьменчук, О. Лесевич), Рожнятівської (Р. Стоцький, О. Шевчук), Тисменицької (С. Шарабуряк, Н.Попадинець), Тлумацької (В. Пеник, Л. Тодорів) райдержадміністрацій та управління освіти м. Івано-Франківська (Н. Микула, С. Чехольська). 

Цьогоріч збільшилася кількість учасників із закладів обласного підпорядкування: у конкурсі взяли участь педагоги з Івано-Франківського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей із сільської місцевості Івано-Франківської обласної ради (А. Лемко, Н. Дойонко), Івано-Франківського фізико-технічного ліцею-інтернату Івано-Франківської обласної ради (М. Янишівський, Ю. Пиріг). 
Серед конкурсантів 25  спеціалістів вищої  категорії, у тому числі 10 мають педагогічне звання «старший учитель», 3 – «учитель-методист». 

У процесі фахових змагань на відбірковому етапі освітяни продемонстрували вміння укладати змістовні, технологічні та практично значущі власні блоги, інтерактивні комунікації на майстер-класі, на фінальному – творчий підхід до написання проектів та проведення конкурсних уроків у навчальних закладах м. Івано-Франківська. 

Цього року високою результативністю відзначилися вчителі Тлумацького (1 переможець, 1 лауреат), Калуського (1 переможець) районів,  Івано-Франківського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей із сільської місцевості Івано-Франківської обласної ради (1 переможець), Івано-Франківського фізико-технічного ліцею-інтернату Івано-Франківської обласної ради (1 переможець). Стали лауреатами в трьох номінаціях педагоги Коломийського і Тисменицького районів, у двох – Галицького, Рожнятівського районів та м. Івано-Франківська, в одній – Долинського району, міст Калуша та Коломиї.

Конкурс широко висвітлювався в Інтернет-мережі на адресному сайті Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, регіональними засобами масової інформації, у тому числі часописом “Освітянське слово”, обласним радіомовленням, телебаченнями “Галичина”, “Вежа”, 24 телеканалом.

Дипломами переможця та цінними подарунками департаменту освіти і науки Івано-Франківської облдержадміністрації за зайняте І місце нагороджено:
1.1. Погорілу Світлану Василівну, учителя української мови і літератури Обертинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Тлумацької районної ради;
1.2. Садкову Наталію Яківну, учителя правознавства Івано-Франківського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей із сільської місцевості Івано-Франківської обласної ради;
1.3. Бурду Тетяну Валеріївну, учителя хімії Івано-Франківського фізико-технічного ліцею-інтернату Івано-Франківської обласної ради;
1.4. Мирон Наталію Володимирівну, учителя образотворчого мистецтва Студінківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Калуської районної ради.

Визнано лауреатами і нагороджено відповідними дипломами департаменту освіти і науки Івано-Франківської облдержадміністрації та цінними подарунками: 
2.1. Бакаляр Наталію Ігорівну, учителя хімії Долинської гімназії № 1 Долинської районної ради;
2.2. Білоус Світлану Іванівну, учителя правознавства Єзупільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Тисменицької районної ради;
2.3. Волощук Надію Василівну, учителя образотворчого мистецтва Княждвірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коломийської районної ради;
2.4. Гетманську Вікторію Сергіївну, учителя образотворчого мистецтва Калуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Калуської міської ради;
2.5. Кашубу Ольгу Володимирівну, учителя хімії Тустанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Галицької районної ради;
2.6. Кернякевич Вікторію Володимирівну, учителя правознавства Івано-Франківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 16 Івано-Франківської міської ради;
2.7. Лесюк Наталію Дмитрівну, учителя української мови і літератури Великокам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коломийської районної ради;
2.8. Максимів Галину Миколаївну, учителя української мови і літератури Спаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рожнятівської районної ради;
2.9. Мартин Олександру Михайлівну, учителя образотворчого мистецтва Української гімназії № 1 Івано-Франківської міської ради;
2.10. Мохняк Любов Мирославівну, учителя хімії Колодіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Тисменицької районної ради;
2.11. Павлюк Надію Володимирівну, учителя правознавства Коломийського навчально-виховного комплексу № 9 природничо-математичного ліцею Коломийської міської ради;
2.12. Петрів Галину Василівну, учителя української мови і літератури Чорнолізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Тисменицької районної ради;
2.13. Петелюк Галину Дмитрівну, учителя хімії Колінцівського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Тлумацької районної ради;
2.14. Пилипів Надію Василівну, учителя української мови і літератури Бурштинської гімназії  Галицького району;
2.15. Тисяк Лесю Василівну, учителя образотворчого мистецтва Грабівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Рожнятівської районної ради;
2.16. Харука Володимира Романовича, учителя правознавства Ліснохлібичинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коломийської районної ради.

 Усім учасникам обласного туру Всеукраїнського  конкурсу  «Учитель року – 2015» вручено дипломи та подарунки департаменту освіти і науки Івано-Франківської облдержадміністрації.

Учасників цього дійства привітали: Олександр Левицький – перший заступник голови Івано-Франківської обласної ради; Богдан Томенчук – директор Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти; Ярослав Ободянський -  радник голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань освіти; Мирослав Габорак - голова обкому профспілки працівників освіти і науки, кандидат філологічних наук; Віктор Кімакович – директор департаменту освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації; Роман Зуб'як - ректор Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук; заслужена артистка України Ірина Лончина; автор і виконавець своїх пісень Михайло Ровенко; акапела-квартет «Mordent» Калуської гімназії, Олег Шумей з міста Долини.

Переможці у чотирьох номінаціях представлятимуть наш край у м. Києві.

 

 

 

Власний особистісний і педагогічний портрет

17.12.2014 12:13

Місце роботи : Студінська загальносвітня школа І-ІІ ступенів Калуської районної ради Івано-Франківської області; Україна, Івано-Франківська область, Калуський р-н, с.Студінка, вул. Шевченка, 2а; (03472)90285 ; studinka@meta.ua

   Посада : вчитель образотворчого мистецтва

   Педагогічний стаж роботи : 14 років

   Кваліфікаційна категорія : спеціаліст вищої категорії
 

   Педагогічне кредо : ,,Ставитися до учня як до особистості , надавати йому змогу саморозвиватися, враховувати його можливості, особливості, здібності ”.

   Інноваційні форми роботи та технології

В умовах особистісно-зорієнтованого підходу до навчання не учень повинен пристосовуватися до стилю роботи вчителя, а вчитель зі своїм ,,арсеналом” форм, методів і засобів повинен знайти особистий підхід до учня. Тому у своїй роботі я застосовую такі форми уроків : урок – діалог, урок - диспут, урок – знайомство, урок – панорама ідей, урок «Що? Де? Коли?», урок – конкурс, урок – екскурсія, урок – казка, урок – картинна галерея… Уроки для учнів є цікавими, коли вони є різноманітними. Тому на кожному уроці ми виконуємо те чи інше завдання різними техніками, повторюючи попередній теоретичний матеріал, відгадуємо кросворди, ребуси, зашифровані слова, виправляємо помилки… При викладенні нового матеріалу задаю дітям питання, які активізують мислення: «Де можна застосувати той чи інший виріб?», «Як ви собі уявляєте той чи інший процес?», «Що отримаємо, якщо зробимо навпаки?». На уроках використовую  різні  ігрові моменти, мозаїку, незакінчені речення, проблемні ситуації. Щоб навчання в максимальній мірі сприяло розвитку учнів, пропоную  дітям випереджаючі завдання, які учні можуть виконати, застосовуючи інформаційні технології. Стараюсь, щоб на кожному уроці панувала атмосфера творчості, атмосфера співпраці вчителя та учнів.

Власний особистісний і педагогічний портрет .Кожна людина, яка б вона цілеспрямована, сильна не була, прагне до досконалості,  до краси.  Їй потрібне те життєдайне джерело, яке б наповнювало душу енергією,  розум – мудрістю,  а життя – красою. Тому саме мистецтво є тим пензликом з яскравою фарбою, що якнайкраще замальовує сумні моменти нашого життя.  Адже завдяки мистецтву ми можемо захоплено слухати чарівну музику,  споглядати шедеври  живопису та декоративно-прикладного мистецтва, сміятися і плакати над долею улюблених героїв, зачитуватися натхненними поетичними рядками… До цієї краси ми, вчителі, повинні залучати своїх учнів.Навчання  у школі  складне… Іноді воно викликає захоплення і цікавість, іноді сльози і обурення. Тому моїм завданням є навчити дітей відтворювати навколишній світ, творчо мислити, уявляти, розвивати почуття доброзичливості,  а також позбуватись негативних емоцій та переживань. Робота вчителя складна. Як садівник доглядає молоді саджанці , так і я допомагаю учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Особистим прикладом, поведінкою, способом життя намагаюсь побудувати такі взаємовідносини у шкільному колективі, щоб кожна дитина відчула свою значущість, потрібність,  адже кожен учень – це  унікальна особистість із своїми перевагами та недоліками.  Не примушувати, а переконувати; не керувати, а організовувати; не обмежувати, а надавати свободу вибору – ось моє професійне кредо.  Мої вихованці є моїми однодумцями, вони – творці власних життєвих успіхів і перемог.Вчителем образотворчого мистецтва в Студінській школі працюю 14 років. У народі кажуть, що педагогом треба народитися. Особливо це стосується вчителя образотворчого мистецтва. Бути ним без покликання і таланту неможливо. Адже для успішного керівництва образотворчою діяльністю школярів вчитель повинен сам добре володіти майстерністю в різних видах і жанрах образотворчого мистецтва, добре знати теорію і методику свого предмета, уміти працювати з різними художніми матеріалами. Тому я ніколи не зупиняюсь на досягнутому, стараюсь відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти, намагаюсь бути прикладом для дітей в усьому. Творчого учня виховує лише творчий учитель.

 

Така дісталась нам робота.

Є в ній і радість, та є й турбота,

є вічний пошук, безсонні ночі,

та гріють душу дитячі очі.

Можу з впевненістю сказати, що я люблю свою професію!